• کسر خدمت نخبگان و جذب استعدادهای برتر و مشمولان عادی در ناجا بدون محدودیت
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری PhD ، پایان نامه مشترک با پژوهشگاه رویان
  • استخدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح – رشته های پزشکی و پیراپزشکی
  • استخدام دانشگاه شاهد – فوری
  • جذب پرستار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود – پاره وقت ساعتی
  • دومین همایش علمی جامع انجمن پزشکان عمومی ایران

 

کسر خدمت نخبگان و جذب استعدادهای برتر، بدون محدودیت

سرهنگ قاسمی، سرپرست امور نخبگان و استعدادهای برتر، در گفتگو با خبرنگار پلیس گفت: امسال محدودیتی برای جذب و بکارگیری نخبگان، استعدادهای برتر و مشمولان عادی نداریم و متقاضیان می توانند هرگونه ترجمه، طرح های صنعتی و غیر صنعتی در رشته ها و گرایش های مختلف را بر اساس نیازمندی، با مراجعه به 63 رده تحقیقاتی در ناجا، ارائه دهند.

سرپرست امور نخبگان و استعدادهای برتر سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا یادآور شد: سال 86، 14نفر، سال 87 ، 73 نفر ، سال 88 ، 86 نفر، سال 89، 163 نفر ، سال 90 ، 727 ، سال 91 ، 245 نفر ، سال 92 ، 189 نفر و امسال نیز 104 نفر نخبه ، استعداد برتر و مشمول، طرح های تحقیقاتی را در ناجا پس از تایید به اتمام رسانده اند.

سرهنگ قاسمی در پاسخ به سوال در خصوص سهیمه جذب نخبگان در ناجا ، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیاز خود را به رده های تحقیقاتی بر اساس مقاطع تحصیلی و گرایش ها اعلام می کند؛ پس از جمع بندی و اعلام این رده ها، سازمان طی نامه رسمی نیاز خود را به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام و این ستاد، افراد حائز عنوان نخبه و یا استعداد برتر را به ما معرفی می کند؛ علاوه بر این، رده های تحقیقاتی، واجدان شرایط را شناسایی و یا مشمولان خود به رده های تحقیقاتی مراجعه می کنند. سرهنگ قاسمی همچنین تصریح کرد: نیروی انتظامی ، طرح های تحقیقاتی و صنعتی در دست اقدام را به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می کند و بر اساس اعلام این ستاد، مشمولان تنها دو طرح را می توانند بر عهده بگیرند. به گفته سرپرست امور نخبگان و استعدادهای برتر ، طرح های تحقیقاتی در سامانه جامع اطلاعات و پژوهش ناجا ثبت و از طریق استعلام، تکراری بودن آن مشخص می شود.

سرهنگ قاسمی یادآور شد: نخبگان ، استعداد های برتر و مشمولانی که طرح های تحقیقاتی و صنعتی را به پایان می رسانند، متناسب با نوع طرح و مدرک تحصیلی ، از کسر خدمت بهره مند می شوند.

لینک خبر

منبع: سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا


فراخوان جذب دانشجوی دکتری PhD، پایان نامه مشترک با پژوهشگاه رویان

پژوهشکده زیست شناسی سلول های بنیادی، مهندسی سلولی و طب ترمیم پژوهشگاه رویان، از دانشجویان برتر دانشگاه های معتبر در مقطع دکتری تخصصی، جهت گذراندن پایان نامه در برنامه های پژوهشی ذیل دعوت به عمل می آورد.

–   سلول های بنیادی پرتوان

–   باز برنامه ریزی اپی ژنتیکی

–   سلول های کبدی

–   سلول های پانکراس و دیابت

–   سلول های کلیه

–   سلول های زایا

–   سلول های عصبی، زیست شناسی تکوینی

–   سلول های عصبی، تروما و ضایعات عصبی

–   سلول های عصبی، بیماری های نرودژنراتیو

–   سلول های چشم

–   سامانه های مولکولی

–   مهندسی سلولی

–   سلول های غضروف و استخوان

–   سلول های پوست

–   سلول های قلب و عروق

–   سلول های خون ساز و سرطان

لطفا جهت اطلاعات بیشتر، به سایت پژوهشی پژوهشگاه رویان مراجعه نمایید. از افراد متقاضی خواهشمند است که فرم درخواست را تکمیل نموده، همراه رزومه و توصیه نامه از استاد راهنما، به آدرسroyanthesis@gmail.com ایمیل نمایند.

زمان بررسی درخواست ها، هر سه ماه یکبار ( اردیبهشت، مرداد، آبان و بهمن ) است.

شایان ذکر است که پس از بررسی رزومه و مصاحبه علمی – تخصصی و با رعایت شرایط و ضوابط پژوهشگاه رویان، همکاری متقابل بین دانشگاه و پژوهشگاه صورت خواهد گرفت.

لینک خبر

منبع: پژوهشگاه رویان


استخدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح – رشته های پزشکی و پیراپزشکی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی خود، از میان فارغ التحصیلان متعهد و برتر دانشگاه های کشور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی تعداد محدودی را استخدام نماید. متقاضیان می توانند ضمن مطالعه شرایط و ضوابط، حداکثر تا تاریخ  30/ 10/ 93، از طریق همین پایگاه، نسبت به ثبت نام و تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی اقدام نمایند. بدیهی است دریافت مشخصات داوطلبین جهت بررسی اولیه بوده و هیچ گونه تعهدی مبنی بر استخدام به وجود نمی آورد و در صورت لزوم از طریق تلفن با آنها تماس گرفته خواهد شد. لذا درج تلفن (همراه – منزل) داوطلب مورد تاکید است.

لازم به ذکر است یکی از شرایط برای ثبت نام، دارا بودن حداقل معدل 14 برای تمامی فارغ التحصیلان است.

ملاحظات:

داوطلبان استخدام که در فراخوان های سنوات قبل وزارت دفاع شرکت نموده اند، در صورت تمایل به ثبت نام در این فراخوان، بایستی اطلاعات خود را با آخرین تغییرات از طریق همین پایگاه مجددا ارسال نمایند.

لیست رشته های تحصیلی مورد نیاز، در هنگام تکمیل فرم ثبت نام و پس از انتخاب مقطع تحصیلی، مطابق با جنسیت انتخابی داوطلب، قابل مشاهده خواهد بود.

برای ثبت نام کلیک کنید

لینک خبر

منبع: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح


استخدام دانشگاه شاهد – فوری

دانشگاه شاهد جهت تامین کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود ( درمانی و غیر درمانی )، از میان دانش آموختگان دانشگاه های معتبر دعوت به همکاری می نماید.

 

ردیف

عنوان شغل

رشته تحصیلی

مقطع تحصیلی

جنسیت

تعداد

ملاحظات

دیپلم

فوق دیپلم

کارشناسی (لیسانس)

کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس )

زن

مرد

1

پرستار

پرستاری

   

*

 

*

*

10

داشتن گواهینامه پایان طرح نیروی انسانی

2

بهیار

بهیاری

*

     

*

*

6

3

بهداشت کار دهان و دندان

بهداشت کار دهان و دندان – پرستاری دندانپزشکی

 

*

   

*

 

2

4

کارشناس برق

برق گرایش قدرت

   

*

   

*

1

حداقل 5 سال سابقه کار مفید در زمینه مهندسی برق و الکترونیک ساختمان مسلط به نرم افزارهای محاسباتی و کاربردی dialuy  – Etap-Cad-office- اینترنت و … و فهرست بهاء- صورت وضعیت- تعدیل- قیمت جدید و کلیه امور اجرائی و دفتر فنی و نظارت کارگاهی و توانائی بررسی نقشه های فاز 1 و 2 ، دفترچه محاسبات و برآورد

5

کارشناس تاسیسات

مکانیک

   

*

   

*

1

حداقل 5 سال سابقه کار مفید در زمینه مهندسی مکانیک مسلط به نرم افزار های محاسبات و کاربردیCarrier-Piping-Cad-Office- اینترنت و … و فهرست بهاء –صورت وضعیت –تعدیل – قیمت جدید و کلیه امور اجرائی و دفتر فنی و نظارت کارگاهی و توانائی بررسی نقشه های فاز 1 و 2 ، دفترچه محاسبات و برآورد، آشنا به سیستم های حرارتی ، برودتی و تهویه

6

کارشناس مجلات الکترونیک

کامپیوتر ( نرم افزار)

   

*

   

*

1

7

کارشناس رایانه

کامپیوتر

   

*

   

*

1

—–

8

کارشناس مدارک پزشکی

مدارک پزشکی

   

*

   

*

2

داشتن گواهینامه پایان طرح نیروی انسانی

9

کارشناس تغذیه

تغذیه

   

*

*

 

*

1

داشتن 3 الی 5 سال سابقه کاری مفید                  ( ارائه مدارک لازم) ترجیحا در محیط دانشگاهی و داشتن گواهینامه پایان طرح نیروی انسانی

تذکر: 

الف) مدارک به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

ب) تاریخ و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون یا مصاحبه تخصصی از طریق شماره تلفن ذکر شده، به اطلاع خواهد رسید. لذا ذکر شماره تلفن تماس ضروری می باشد.

ج) داوطلبان واجد شرایط مدارک خواسته شده را حداکثر تا 7 روز پس از درج آگهی ( تا تاریخ 22/ 10/ 93 ) به صندوق پستی شماره 159/18155 با پست پیشتاز ارسال نمایند.

د) به مدارک ناقص، فاقد آدرس دقیق پستی و مدارکی که بعد از اتمام مهلت مقرر ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هـ) متقاضیان بومی و ساکن تهران از اولویت برخوردار خواهند بود.

و) ایثارگران از اولویت های مقرر بهره مند خواهند شد.

ی ) حداکثر سن برای مقاطع کاردانی و کارشناسی 30 سال تمام و مقطع کارشناسی ارشد 35 سال تمام می باشد.

دریافت فرم همکاری 

لینک خبر

منبع: دانشگاه شاهد


جذب پرستار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود – پاره وقت ساعتی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود در نظر دارد به استناد ماده 22 آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی و نامه های شماره 730/209/د  مورخ 17/ 02/ 1393 و 1121/209/د مورخ 10/ 03/ 93 معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع، نسبت به جذب نیروی پرستار به صورت پاره وقت ساعتی اقدام نماید.

افراد واجد شرایط متقاضی می توانند حداکثر تاپایان وقت اداری دوشنبه مورخ  29/ 10/ 93 ، جهت ثبت نام به همراه مدارک زیر به معاونت درمان دانشگاه ( دفتر پرستاری ) واقع در شهرک البرز ، نبش میدان البرز مراجعه نمایند. لازم به ذکر است پس از تاریخ مذکور هیچگونه درخواستی پذیرفته نخواهد شد.

توضیحات

–  مشمولین انعقاد قرارداد ساعتی باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ( لیسانس ) در رشته پرستاری و دارای گواهینامه پایان تعهدات قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا معافیت از آن باشند.

–  حداکثر میزان ساعت قرارداد پاره وقت با هر یک از افراد متقاضی، حداکثر 100 ساعت در ماه می باشد.

–  انعقاد قرارداد ساعتی به مدت 89 روز تنظیم و در صورت نیاز این مدت قابل تمدید خواهد بود . (بدیهی است تمدید قرارداد مازاد بر 89 روزه  منوط به نظر موافق هسته گزینش دانشگاه می باشد )

–  انعقاد قرارداد پاره وقت هیچگونه تعهد استخدامی برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد .

–  دانشگاه هیچگونه تعهدی در مورد بیمه تامین اجتماعی و بیمه حرفه ای افراد طرف قرارداد نخواهد داشت .

–  انعقاد قرارداد پاره وقت ساعتی تابع آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه می باشد و از شمول قانون کار خارج است.

–  ثبت نام و بکارگیری افراد بازنشسته ممنوع می باشد.

–  حداقل و حداکثر نرخ ساعت کار در سالجاری با توجه به شرایط و بخش های محل خدمت تعیین خواهد شد. (حداقل 70،000 ریال و حداکثر 85،000 ریال)

–  به افراد بکارگیری شده هیچگونه وجه دیگری به جز مبلغ حق الزحمه اعم از کارانه ، اضافه کار و … تعلق نخواهد گرفت.

–  از متقاضیان پس از ثبت نام مصاحبه به عمل آمده و از افرادی که بالاترین امتیاز را کسب نمایند به ترتیب اولویت استفاده خدمتی به عمل خواهد آمد.

– اولویت با نیروهای بومی می باشد.

لینک خبر

منبع: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود


دومین همایش علمی جامع انجمن پزشکان عمومی ایران

دومین همایش علمی جامع انجمن پزشکان عمومی ایران – مرکز همایش های رازی تهران از 1 تا 3 بهمن ماه امسال میزبان همایش علمی پزشکان عمومی سراسر کشور خواهد بود. همایشی که ده ها برنامه مدون آن دارای امیتاز باز آموزی است. این مجموعه همایش های علمی توسط انجمن پزشکان عمومی ایران و با همکاری نظام پزشکی، انجمن های علمی پزشکی ورزشی، طب اورژانس، روانپزشکان، رادیولوژی و جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران و دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار خواهد شد.

در صورت نیاز و برای کسب اطلاعات بیشتر، دبیرخانه همایش هر روز از ساعت 9 تا 18آماده پاسخگویی به همکاران گرامی است. تلفن‏ های تماس :   88350672-021/ 09337444037/ 09337444072

آدرس دبیرخانه : تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، ساختمان سازمان نظام پزشکی کشور، دفتر انجمن پزشکان عمومی ایران

توضیحات:

برنامه ‏های مدون اعتیاد-1، اعتیاد-2، سردرد و کمردرد، دیابت، فشار خون، هپاتیت B و مسمومیت‏های رایج علاوه بر پزشکان عمومی برای متخصصین بیهوشی، طب کار، طب اورژانس، پزشکی ورزشی، پزشکی قانونی و پزشکی اجتماعی نیز دارای امتیاز بازآموزی است.

سمینار تغذیه با شیر مادر علاوه بر پزشکان عمومی برای دکترا و کارشناسی ارشد مامایی همچنین دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی پرستاری نیز دارای امتیاز بازآموزی است.

برنامه ورزش درمانی در بیماریهای شایع علاوه بر پزشکان عمومی برای متخصصین پزشکی ورزشی و متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی نیز امتیاز باز آموزی دارد.

دانلود فایل : barname.pdf ( 93KB )

لینک دومین همایش علمی جامع انجمن پزشکان عمومی ایران

منبع: انجمن پزشکان عمومی ایران